top of page
Pencils

Κέντρο Μελέτης • Μαθησιακές δυσκολίες • Λογοθεραπεία • Εργοθεραπεία • Συμβουλευτική γονέων • Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης • Summer Camp • Το Κέντρο Μελέτης Λογοτεχνείο επωμίζεται την ευθύνη της σχολικής μελέτης και της ενισχυτικής διδασκαλίας των μαθητών, προκειμένου η προετοιμασία για το σχολείο να μην αποτελεί έναν πρόσθετο παράγοντα πίεσης στην ήδη βεβαρημένη καθημερινότητα των γονιών. Τμήματα ειδικής διαπαιδαγώγησης που απευθύνονται σε παιδιά δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου με Μαθησιακές δυσκολίες, Αισθητηριακά ελλείμματα, Διαταραχές Ανάπτυξης, Διαταραχές Λόγου, Δυσκολίες προσαρμογής, Δυσκολίες συμπεριφοράς, Διαταραχές της Συγκέντρωσης και της Προσοχής. Φροντιστηριακά τμήματα Γυμνασίου Λυκείου. Προετοιμασία για Πρότυπα Σχολεία.

Κατακτώντας την ευχέρεια στην ανάγνωση. Τι μπορούμε να κάνουμε στο σπίτι;

Οι μικροί μας φίλοι συνήθως δυσανασχετούν αντικρίζοντας μεγάλα κείμενα. Οι λόγοι μπορεί αν είναι πολλοί. Κάποια παιδιά μπορεί να αντιμετωπίζουν κάποια αναγνωστική δυσκολία, ενώ άλλα δεν είναι αρκετά «έμπειροι» αναγνώστες ώστε να μην κομπιάζουν.

Ειδικός Παιδαγωγός, Κέντρο Μελέτης, Λογοθεραπεία, Εργοθεραπεία, Ψυχολόγος, Ηλιούπολη Νότια Προάστια Λογοτεχνείο

Πώς θα ξεπεραστούν αυτά τα κοινά εμπόδια και θα αγαπηθεί το διάβασμα; Τον λόγο έχει η επιστήμη. Οι παρακάτω παιδαγωγικές μέθοδοι προάγουν το αδιάκοπο με ταχύτητα διάβασμα και την κατανόηση του κειμένου. Κάθε φορά που το παιδί έρχεται σε επαφή με οικείες λέξεις, τις ανακαλεί στην επόμενη ανάγνωση με ευκολία. Έτσι, η ανάπτυξη ενός οπτικού λεξιλογίου μέσω της μεγαλόφωνης και επαναλαμβανόμενης ανάγνωσης είναι ο στόχος.


Παιχνίδι στο σπίτι:

  1. Διαλέγουμε ένα μικρό εύκολο κείμενο στο αναγνωστικό επίπεδο του παιδιού.

  2. Στα πλαίσια ενός παιχνιδιού προσκαλούμε το παιδί να διαβάσει μαζί μας.

  3. Διαβάζουμε εμείς το κείμενο και το αφήνουμε ανά πρόταση ή παράγραφο να είναι η ηχώ μας.

  4. Το αφήνουμε με το χρονόμετρο να επαναλάβει όσες φορές χρειάζεται την ανάγνωση. Υποβοηθάμε χαμηλόφωνα τις λέξεις που αποτελούν πρόκληση για το παιδί.

  5. Μόλις αισθανθεί έτοιμο, βάζουμε χρονόμετρο και ακούμε την ανάγνωση.

  6. Αν θέλουμε, στο τέλος, μπορούμε να κάνουμε κάποιο θεατρικό με το θέμα του κειμένου.


Μανδηλαρά Φαίδρα, Ειδική Παιδαγωγός


Λογοτεχνείο | Πλατεία Αγγέλου Σικελιανού 5, 2109707995 | Λεωφ. Μαρίνου Αντύπα 41, 2109764613 | Ηλιούπολη, Νότια Προάστια | info@logotexneio.gr






Comments


bottom of page